2013年9月8日 星期日

食粥食飯 ?









個人可見預計岀年工作上會面对大挑戰 ,
高層會將 san fran 所有 office 門面大翻新 ,
用以 facebook or social network 模式去 keep 住客户 ,
意味銀行業界從以往日日坐係度等客嘅時代要改變 !


最近幾年常常問自己究竟適合再待下去 !?
如果真係 quit .... 最唔捨得係 '' 我班客人 ''
絕對唔會係班貪婪又 PK 嘅高層 ,
咁多年 , 好多客以經成為朋友 / fans  ....
咁多年 , 冇佢哋嘅支持同介紹新客人比我 ,
我諗 , 我一早以經比老細填咗海 ~


近幾年 , 金融業嘅負面新聞不斷 ,
好多客人对銀行從業員印象極有抗拒性
皆因太多客人被 '' 老點 ''  ~ 
賤招....我都識
劏客 ...我都懂
就好似講粗口一樣 ,
好多人識聽 , 識講 ,
咁., 粗口幾时用 ~ 幾時講 ...
講唔講係另一件事 ,
完全控制係你手上 ,
不是說  ~ 我有幾清高 ,
而係 d 錢係客人辛苦賺番泥 ,
要对得住客人 ,
更要面对自己 ,


以我個人咁唔 aggressive 嘅性格 ,
重攞住個套 ' 以人為本 ' 準則做呢份工 ,
再往后幾年一定唔會得老細歡心 ,
因為新嘅工作模式 , 會係 Dogfight 格鬥型式 ,
即係個客一行入嚟 , 大家就要搶 ,
睇下边嗰搶到 and then 重要生吞活剝嗰 customer 先好比佢走出門口 ,
and then 新工作模式會變成日日打电話 call 客 ,
個人極抗拒呢樣搔擾性銷售工作模式 !!


曾經有客人問過 .... 你花紅一定很高 ,
花紅.....係重末扣除百分之 40% 嘅政府税 !!










'' 寧吃開眉粥 , 不吃愁眉飯 ''












沒有留言:

張貼留言